Благодарности за Оскар

Posted: July 29, 2009 in всичко останало

О, Боже! Нямате си представа колко съм развълнувана, че Академията ми е присъдила Оскар за най- добра поддържаща женска роля! Искам първо да изкажа благодарности на майка ми и баща ми, за добрите гени, с които са ме дарили. Трудно ми е да изкажа признателността си и към пластичния си хирург, който усъвършенства физическите ми дадености! Също така благодаря и на личния си стоматолог за идеалната ми усмивка! Благодарна съм и на личния ми стилист, козметик, гримьор и фризьор, че доизпипват външния ми вид перфектно! Не мога да пропусна и фитнес инструктора и учителя ми по дикция и етикет! Безкрайно съм ви задължена, без вас нямаше да се справя!
едит: Благодаря на себе си, че дишах, за да се случи всичко това.

Leave a Reply

