Искам да правим разлика между женски грим и мъжки, не се преструвайте, че вторият не съществува. По полови причини аз се интересувам повече от женския. Аз съм един гримофоб, който иска да се реформира, помогнете ми! Имам един сериозен въпрос към вас и той е:

Дали жените си гримират ушите?

Ама не ми се смейте! Замислете се за всички онези оранжеви и кафеви момичета, които ви хващат окото на улицата! Всички знаем, че тоя тен е станал с бронзанти, може би солариум и много фон дьо тен, пудра, руж и вероятно нещо пропускам. И искам да знам, дори повечето да са с пуснати коси, все им се виждат ушите, те гримират ли ги тия уши? Пръскат ли ги с бронзанти, слагат ли им фон дьо тен, поръсват ли ги с руж, за да подчертаят извивките им? Ако се постараят, може Тишански да се влюби в техните уши и да станат звезди в Пълна Лудница.

Да, знам какво ще ми кажете, те повечето се гримират до ръба на брадичката, ама това с какво пречи да си хванат ушите? Затова питам дамите с практика, кажете ми как да постъпя с моите уши, ако някой ден реша да сменя естествения си вампирски тен с бронзов?

А, и като сме подхванали темата, имам въпроси за фалшифицирането на мигли. Опитах се да проуча въпроса и се уверих, че е най-яко да нямаш никакви мигли и да си купуваш само фабрични. Обаче, аз съм от старото поколение родено с мигли. Това, което искам да знам е, това само спирала ли е или са присадени крака от паяк?

Ся, може и да са съчки, какво разбирам аз всъщност? Но наистина като гледам какво се предлага на пазара ми се иска да пробвам всичко, въпреки че ще ми откъсне истинските мигли.

Замислих се повече по въпроса и реших да не съжалявам, че си имам истински свои мигли. Разбрах, че има момичета, които са по-зле и вероятно дори си епилират очите. Или ги фризират.

ако си модерен за какво ти е зрение?

По принцип си мислех да не питам вас, знам си че на моменти сте много тъпи и груби, но майка ми също не се гримира, пък баба ми изглежда така:

просто нямах друг избор освен да ви питам

Моля ви, ако имате представа за тия работи и капка съвест, помогнете ми да не приличам на своята баба!

Анонимно Момиче

Leave a Reply

