Skype Updates

Posted: July 28, 2011 in голи идеи, новини
Tags: , , , ,

В случай, че сте назад с новините- Skype бе закупен от любимия Microsoft преди почти три месеца след преговори и бла-ди-ди-бла, за цели 8.5 милиарда долара! Ако погледнете историята на програмата, финансовата, подробно, ще разберете две неща:

1) Skype е прекупуван повече от веднъж

2) обикновено за много по-малко пари, защото често не носи печалба

Следователно какво се случва тук? Забелязах някъде из нета някой да пита “Защо Майкрософт плаща 8.5 милиарда за програма, вместо направо да разработи своя по-добра версия?”

Много просто глупчо! Стотиците милиони потребителите на Skype! Microsoft не купуват просто софтуер, те купуват “живата стока” , която върви с него (т.е. ти и аз и майка ти). Сега идва другият етап от нещата, Бил и компания да направят своите промени в софтуера и правилата на програмата и  евентуално да вземат пари от нас. В края на годината, по- скоро другата, те трябва да са на печалба.

И нова версия на Skype вече излезе, със своите козметични или не проблеми…уф, а промени.

На първо време се забелязва това:

Вече имаме ХРАСТ! Да, храст, който да се търкаля в знак на нашава душевна пустота, по време на чат. Най- накрая получихме и facepalm и една подобаващо облечена нинджа! Да не говорим как танцува пича в бялото. Но като цяло физиономиите на иконите са, по мажоритарно мнение- преебани. (буквален цитат на двама различни непознаващи се хора: като напушени са!)

Не съм проверила още слуха, че програмата вече ще работи само с лицензиран софтуер на Windows.

Но на първо време: те ни поквариха емотиконките!!!

И ако всички преувеличени, малко вероятни и параноични слухове са верни…знаете какво следва!

А вие мислехте, че е само фантазия с австрийски бодибилдър!!!

Очевидно това е бъдещето.

За мнения на по-достоверни лица:

ТУК

ТУК

Comments
  1. Sparx says:

    На мен новите емотиконки ми харесват повече, старите ги мразех още откакто имам Skype. Тези ми изглеждат по-сладки и по-малко лицемерни. Старата емотиконка за усмивка приличаше на евангелист, който иска да те запознае с Христос.

    • blazes~ says:

      никога не съм виждала евангелист 😦 явно ми липсва житейския опит да ги мразя с твоята дълбочина 😉 иначе според мен е добре, че ти харесват, аз лично смятам храста за мн полезен

Leave a Reply

