Събуждане с аларма по метода на Дуц

Posted: September 22, 2011 in всичко останало
Tags: , , , ,

Слава Богу, че мобилните телефони имат аларми! И то такива с по 5-10 часа за въвеждане, с custom мелодии, звукови ефекти, snooze etc. изобщо и въобщеее…пак ги проспивам.

Да, на другите хора алармите им действат, но ако сте от онези хора, които са живели с години край 5 (ПЕТ) дискотеки, паркинг и бесни купони. Почти всички видове шум не са фактор.

Как действа методът на Дуц (поне при мен)?

Противният ringtone на алармата ми започна да действа по нов начин. В общият случай- телефонът звъни в уречен час, ти ставаш раздразнен и го спираш. При мен става така- в уречен час телефонът започва да звъни. Аз започвам да сънувам циферблати. Телефонът продължава да звъни. Аз сънувам как разчитам циферблатите и се чудя защо е толкова часа. Телефонът звъни вече над 10мин. , тогава някой ме разтърсва и изръмжава “Телефонът ти звъни! Спри я вече тая аларма, че ше го строша в стената!”

На кратко: събуждането по метода на Дуц, е когато събудите с вашата аларма друг човек, за да събуди той вас.

Методът е сигурен и гарантира вашето събуждане на 100%! Необходими са ви само мобилен телефон и друг човек*,  и двете неща са лесно достъпни.

*хубаво е и да си гарантирате, че човекът няма техническата грамотност да спре алармата и snooze опцията точно на вашият модел телефон.

Методът на Дуц е създаден за вас от великият ум достигнал то Първа и Втора Теорема на Дуц.

Comments

Leave a Reply

