Bugatti Veyron

Posted: November 20, 2011 in голи идеи
Tags: , , , , ,

Ако се чудите какво да правите с двата чувала пачки евро завряни в ъгъла, които мишките ги ядат, имам предложение. Ще е абсурдно да му откажете. Знам, има сред нас хора нещастни, на които парите им изскачат от чемеджетата като ги отворят, банковите сметки преливат, и като пуснат чешмата текат златни ланци и прочее ужаси. Решението на вашият проблем- купете си Bugatti Veyron! Понеже все пак не всеки от нас си мечтае за собствен остров от Марианската група.

Забравихме да кажем, че двете версии (стандартната с 408 км/ч и супер спорт с 431 км/ч) са най-бързите коли, които човешкият разум допуска на пътя, и освен това са идеални dick-extensions. Вейрон е кръстен на действителен французин, състезател от зората на Хитлер- през 1939 е спечелил ей това 24 hours of Le Mans.

До тук добре, но искате ли да ви разкрия основният инженерен принцип зад Bugatti? Убеден съм, че очаквате нещо велико!

Предавателната кутия на Bugatti е уникална, единствена по рода си и създадена първо от тях и има тайна врътка в нея, естествено, ако питате Bugatti, а не някой друг. В действителност имаме два основни вала и ДВА съединителя на всеки от тях, като всички четни предавателни числа са на единия вал, а нечетните на другия. Така тази кутия не може да се управлява нито от просто човек, нито от прост компютър. Трябва ви мощен компютър, само за кутията. Защото докато единият вал се върти, и другият се върти и прави каквото си иска и каквото може, за да обърка компютъра. Това някои философи наричат проява на свобдна воля в предавателната кутия и според тях е първа предпоставка за изграждане на разумно предавателно-кутийно общество. Очаква се при тях демокрацията да проработи по-добре.

На кратко, може да получим ефекта на две работещи предавателни кутии. Браво бе, Bugatti!

А какво са направили с двигателя? Все пак говорим за 408-431, очакваме гениално инженерно решение, очакваме нещо революционно! И да, действително след 5 (ако питате Bugatti) до 10 години (ако питате приятелите си) работа, те успяха да свържат ДВА ДВИГАТЕЛЯ В ЕДИН!!! Така инженерите научиха нова буква от азбуката- W, заради масивния W16. Дали ще се сетите, че това са просто два V8 двигателя вързани един за друг и принудени да се кооперират? Това е инженерната версия на The Human Centipede!

под капака на Bugatti- нещо такова, но без азиатеца

Естествено, идва въпросът, О, ИНЖ ТОЧКА, какво би могло да спре такъв мощен двигател?…т.е. два двигателя? Каква ще е тази спирачна система? Елементарно, драги ми Смотсън! Ще сложим ДВЕ спирачни системи!

Някой беше ли учуден? Аз не бях. Двете системи способни ефективно да спрат мощта на The Engine Centipede за мен са очевидни. Основната спирачка е котва на параход закупена на старо, а спомагателната е парашут  прекупен от RAF. Лично Дукът на Кеймбридж Уилям може да ги доставя като представител на RAF, понеже от Bugatti са важни.

(добре, ще призная, че не става точно така спирането, но мога да помечтая, нали?)

Последното нещо, което искам да споделя с вас се отнася до уникалните гуми на Bugatti Veyron! Понеже няма кой да лети с 431 км/ч при тяхното ускорение и спирачен път, не е имало и гуми за тях на пазара. И естествено са им трябвали гуми, които да се движат по пътя, но и да издържат на невероятното припилване, на което колата ги подлага. Какво е решението? Да направят гуми яки като за две! Естествено. Обикновено обувките на нормалната спортна кола ги надуват за някакви си 30 секунди  и това му е, докато тези на Bugatti отнемат 1 час! Погледнах процеса и открих защо- Bugatti правят гуми по метода, по който се правят за тежкотоварна и строителна техника! Реално карате супербърза кола с два двигателя, предавателна кутия с раздвоение на личността, и гуми яки като за самосвал. Споменах ли, че гумите струват 17 000 евро или 25 000 долара? Едно от двете, но в перспектива, три чифта гуми за Bugatti са равни на един спортен Corvette. Добра ли е перспективата?

още за цените:

демонтаж на гумите: само във Франция, само срещу 70 000 $

нова трансмисия: 120 000 $

Както казах, ако са ви писнали ония чували с пари в ъгъла- Bugatti! 

Но ще трябва да почакате, защото Bugatti Veyron #300 и последен, беше продаден през септември тази година. Ако искате може и да обмислите онези острови, за които споменах.

Ако все пак харесвате Bugatti или имате много свободно време и Farmville ви е писнал, може да си конфигурирате кола по ваш вкус, само кликнете ТУК!

И не забравяйте основата на техният успех, простата формула- всяка част х2, цената х5!

————————-

бел.а.: в случай, че сте се заблудили, това е пародия, автомобилостроенето е сериозна работа, и да конструираш два двигателя в един е трудна работа. но все пак според мен не е най-гениалното решение.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s