Настроението ми по Коледа, настроението ми по Коледа, хмммм (?!?!), а дали го има? Обикновено не усещам празника, но това е защото преди години още спрях да се чувствам длъжна да купувам подаръци. И така с това задължение изчезна и съзнанието за Коледа. Е значи нещо не е било наред с тия мои празници, то нали би трябвало да е за семейството и за обичането на ближния цялата работа, но нейсе. А приятелят ми е икономист, той е силно против това, че не купувам подаръци, защото не стимулирам икономиката. Ми ако всеки почнел като мен, какво щяло да стане- ще я дестабилизираме тая икономика и ще замине всичко по дяволите! Няма да има вече МакДоналдс, а някои хора любовта само там я намират, в Биг Мака и картофките, но всеки с вкуса си.

Но сега разбрах и друго! Вече в Америка не е “Весела Коледа!” ами са “Весели празници!” , което е чудесно понеже не може да помниш и знаеш всеки от каква религия е. Обаче моля ви се, Коледа си е скъп детски спомен! Как ще ни го вземат, защото някои просто се родили в друга религия? Техните дори не са на същата дата! Нека си е Коледа, бе! Каква е тая свободия и политическа коректност? То направо си е обезличаване, затова, хайде малко отличителна дискриминация- Коледа ще бъде само! Слава Богу, че съм се родила като част от повечето население. Представям си ако бях от малцинство и ми се налагаше да дискриминирам от тяхна перспектива! Много самотно ми се вижда…Пък от друга страна така с тия “Весели празинци”  ще ми е съвсем лесно да забравя за коледния дух и Satan Claus.

Пита ме една приятелка дали съм била добро момиче. Ох, не, бях много, много лоша тази година! Но няма да разваля 12 месеца кеф за един подарък в края на годината! Може да съм всякаква, но не съм материалистка! Аз съм сигурна, че Дядо Коледа и да не слушкат, пак би им дал подарък ако си поискат. Не се отказва лесно на лошо момиче. Е, освен ако разбира се то не е напълняло много покрай празниците. Това си е проблем, сега половината ми приятелки ще хрупат трева следващият месец или повече, а не мен ми остава да гладувам край тях, за да не ги дразня. Ако дразниш гладуващите можеш да бъдеш изяден. Така е като всеки иска да заколи прасето по Коледа и да ръфа пържоли и пак да е 50 кила през февруари. А аз съм силно против това с коленето! Прасето Гошо е едната кървава жертва на зимата, а той е обективно погледното едно добро прасе. Познавам хора далеч по-лоши от прасето Гошо, ама тях никой не ги коли, нито по Рождество, нито по другите празинци. Сигурно донякъде защото не стават за пържоли като се замисля.

Хм, май е време да направя късметите за баницата. Тази година смятам на всеки да се падне БЕБЕ!

Comments
  1. Sparx says:

    “той е силно против това, че не купувам подаръци, защото не стимулирам икономиката.” – приятелят ти чувал ли е за “broken window fallacy”? http://www.youtube.com/watch?v=gG3AKoL0vEs

    • blazes~ says:

      😀 това абсолютно си го измислих с никой конкретен предвид, но мерси за клипа

Leave a Reply

