Гениална идея за печелене на пари ни осени в редакцията! И всичко естествено започна съвсем невинно и по български, с едно “Абе т’ва и аз мога да го направя!” 

Става дума за ей тия плюшени аутсайдери, които сега ще преживеят як маркетинг. Работата е проста, намираш отнякъде стари играчки, пориш, обръщаш и зашиваш пак. “Абе т’ва и аз мога да го правя!” И нататък:

Д1: да обръщаш животни
Д1: истиските няма да се търсят много май

веднага ни хрумна как да оборим твърдението, понеже софизма ни идва отвътре

Д1: ако обърнеш едно куче навънка с карантията няма кой да ти дане много пари за него
Д1: 🙂
Д2: 😀
Д2: ами всъщност, тогава могат да ми дадат дори повече пари за него
Д2: ако го препарирам и кажа, че това е изкуство и философска позиция по проблемите на живота и отношението към животните
Д2: ще ми ръснат няколко стотин хиляди в паундове
Д1: ми
Д1: давай
Д1: може да кандидатсваш по арт проект към общината
Д1: фънфъкова ше ти даде и кучета и всичко
Д1: 🙂
Д2: ахххаах
Д2: кучетата със сигурност
Д2: и после ще иска да я цитирам като спонсор 😀
Д2: спонсорираала ме с витален художествен материал- мръсни помяри

 

И въпреки че това със сигурност би ми донесло милиони, се надявам да не видите изложба на препарирани обърнати с червата навън кучета. Ако толкова закъсам за пари може и просто да ползвам мъртвата котка по 4те начина.

Leave a Reply

