Любовта пътува междуградско

Posted: August 6, 2012 in всичко останало
Tags: , , , , ,

 

 

Митко! Обичам те, Митко! Много се чудих как да ти го кажа, наистина дълго мислих по въпроса да не прецакам нещата. Отначало си викам, ще го напиша на сградата на Relon Center или примерно на НДК, или на main stage на Spirit of Burgas, но на последното място охраната ме изхвърли. Накрая плюх на градската инфраструктура!!! Тя не може да побере любовта ми към теб, Митко! Тя просто ще си седи там изнасилена с моя надпис! Затова лепнах чувствата си на автобуса- не е ли така много по-добре? И пътува междуградско!!! Сега ще види всеки- ОТ ПЛОВДИВ ДО ГРЕНАДА! …Добре де, само от Пловдив до Асеновград, и може би околните села и градове на Пловдив, като примерно Перущица и Кричим, но това не е ли достатъчно доказателство за любовта ми? НЕКА ЗНАЕ ВСЕКИ ОТ ПЛОВДИВ ДО ПЕРУЩИЦА- ОБИЧАМ МИТКО!

Миличък, давам си левия бъбрек за теб, десния не, защото ми е от мама, но ако си добър и много ти трябва точно десен, може и да се споразумеем.

Обичам те повече от въздуха и морето! А както знаем е лято, и всички обичаме морето експоненциално повече, защото е горещо навън, но аз пак повече обичам теб! Освен това, без въздух мога да живея 5мин, но без теб не мога и секунда! РАЗБИРАШ ЛИ МЕ ДИМИТРЕ КУЧЕМРЪСНОКЪДЕСИ? Търся те вече от доста време и не ми вдигаш телефона. Но няма значение, няма значение, чувствата ми са непроменени.

Имаш три дни.

ОТ ПРОДУЦЕНТИТЕ НА “БЯНКА МОЛЯТЕ ОБАДИСЕ!!!”

Comments
  1. нищо необичайно за посланието – необичайно е малко мястото обаче :)))))))))) “леко ку-ку” :)))))))))))

Leave a comment